Sunday 20 May 2018

Serahkan semua pada yang kuasa forex


26.01.2017 CFD pada indeks disediakan untuk dagangan 24.01.2017 Forex4you mengucapkan kepada anda Semoga Selamat Tahun Baru Cina 20.01.2017 Sokongan Bahasa Melayu dan Bahasa Cina kerja 07:00 ke 23:00 18.01.2017 Kemaskini a um amigo: pelayan baru dan Meningkatkan lot maksimum untuk pesanan 13.01.2017 Perubahan jadual sesi perdagangan pada 16hb Januari 2017 23.12.2017 Selamat Hari Krismas dan Selamat Tahun Baru 23.12.2017 Jadual sesi dagangan ada perubahan disebabkan oleh cuti Krismas dan Tahun Baru 30.11.2017 Langkah baru dalam pembangunan Syarikat kami - Lesen Eropah 01.11.2017 Perisingan Rakan Kongsi na Ásia Ásia berjaya menamatkan, tahniah kepada pemenang 22.08.2017 3000 USD sem custo adicional com peserta dalam 30 kesejuta perdagangan disalin pada Share4you Harian Video Forex Untuk rakan niaga Mengenai Syarikat Pendidikan Primeiro andar, Mandar House, Johnsons Ghut PO Box 3257, Road Town, Tortola, Ilhas Virgens Britânicas (mencari lebih lanjut pada Hubungi Kami) Forex4you Hak cipta 2007-2017, 2007-2017, E-Global Trade Finance Group, Inc. E-Global Trade Finance Group, Inc. adalah disahkan Dan Dalikal Selia por FSC di bawah Akta Sekuriti dan Perniagaan Pelaburan, 2018 Lesen: SIBAL121027. Penyata Kewangan E-Global Trade Finance Group, Inc. adalah diaudit por KPMG (BVI) Limited pada setiap tahun. Dagangan di pasaran Forex melibatkan risiko yang ketara, termasuk kehilangan sepenuh yang dilabur. Dagangan tidak sesuai untuk semua pelabur dan peniaga. Dengan meningkatkan leveraj, meningkatkan risiko juga (Notis Risiko). Perkhidmatan ini tidak tersedia untuk penduduk US, UK dan Jepun. Forex4you dimiliki dan dikendalikan por e-Global Trade Finance Group, Inc, BVI. Entry position yang betul. GBPUSD 21.11.2017 Assalamualaikum semua. Terima kasih kerana ada yg sudi membaca dan membalas komen dan bertanyakan soalan di blog saya ni. Buat pengetahuan semua, saya hanyalah pengguna kuasa forex dan saya tidak ada kaitan apa2 pun dengan penulis ebook dan pencipta sistem kuasa forex ni. Saya pun masih dalam peringkat blajar lagi. Tapi alhamdulillah sedikit sebanyak saya dapat memahami serba sedikit bagaimana caranya untuk mengaplikasikan apa yang telah di entremes e dalam buku tersebut. Berikut adalah soalan yang ditujukan por salah seorang pembaca: En Roy, saya pun newbie juga. Jadi sama2 kita membantu ye. Yepp saya x nafikan pada bulan2 terawal saya menggunakan teknik kuasa forex ni asyik perda memanjang je. Saya pun panas jek. ele Ele. Kenapa ye walaupun dah ikut regras tapi masih salah bukak posição de entrada dan perda Ada satu aspek penting yang saya x ambil perhatian betul2 masa baca buku tersebut iatis mengenai TREND Trend ni amatlah berkuasa untuk menggerakan nilai matawang tersebut ke arah nilai yg tertentu. Jadi janganlah kita comércio melawan arah tendência. Tapi saya tidak mengakui mmg sukar jugak untuk mengetahui mercado sekarang uptrend ataupun downtrend. Jadi untuk lebih senang nanti saya buat gambarajah yg mungkin diharap dapat membantu. Saya akan gunakan par GBPUSD pada timeframe 1HR pada tarikh hari ini iaitu 21.11.2017. Sebelum membuka posição, saya selalu tengok arah tendência ke mana dan selepas tu baru saya decidir untuk bukak position COMPRAR ou VENDER. Kalau tengok dari gambarajah, bollinger banda berwarna merah menunjukkan arah downtrend, jadi intai peluang untuk vender sahaja manakala kalau bollinger banda menunjukkan biru maka intai peluang untuk BUY sahaja. Sebagai contoh gambarajah di atas, di sebelah kanan chart menunjukkan char adalah uptrend. Jadi saya mengintai peluang untuk comprar. Kalau dulu saya mmg dah gelabah kalau massa uptrend tetibe ada sinal venda, sebenarnya ini adalah untuk menngelirukan comerciantes2 dengan menganggap bahawa tendência telah berakhir dan membukak posição venda. Saya selalu silap dan tertipu kerana menganggap bahawa tendência telah breakhir sebaik sahaja sinal vender keluar pada indicador BBands SELL semasa tendência masih ke arah UPTREND. Saya pun akan close position saya comprar dan bukak terus posição vender. Setelah ebberapa jam kemudian, harga akan naik balik semula ke arah uptrend dan menyebabkan saya kerugian dan akhirnya perda sebab hit stop loss. Begitulah kesilapan yg sering saya lakukan. Jadi saya nasihatkan jangan sesekali bukak posição vender apabila tendência menunjukkan ke arah comprar dan sebaliknya untuk down-trend. Cara yg terbaik adalah meletakkan stop-loss bagi entrada yg dah andando lucro 20-30 pips di bawah bollinger banda untuk elak dari kenak stop-loss. Kalau kena stop-loss pun alhmadulillah seab dah dapat sebahagian lucro. Janganlah rasa menyesal pulak bila dah posição próxima bila keesokann harinya harga akan naik lagi ye. Kawal emosi kita n harus sentiasa bersyukur. Di harap gambar rajah ini dapat membantu semua. Peringatan semasa buat trade: 1. Jangan lawan arah tendência Kalau UP-TREND, bukak position BUY je. Kalau DOWN-TREND, posição bukak VENDER je. Bunyinya mudah tapi sebenarnya susah tapi timing tu yg kena betul. Kalau lambat sangat masuk mercado atau bukak entrada posição berkemungkinan tendência tersebut dah berakhir.

No comments:

Post a Comment